Zarządzanie Relacjami z Klientami (CRM)

Zarządzanie Relacjami z Klientami to zawarte w standardowej licencji systemu Infor CloudSuite Industrial (SyteLine) nowoczesne rozwiązanie stworzone do obsługi Klienta, które wspiera działania sprzedażowe i marketingowe. System pomaga zarządzać procesem sprzedaży od ustanawiania celów sprzedażowych i śledzenia szans sprzedaży do konwersji potencjalnych nabywców na klientów i generowaniu zamówień klienta. Pozwala planować działania marketingowe przy jednoczesnej analizie kosztów. Można się nim posługiwać w trybie stacjonarnym bądź mobilnym. Jest zintegrowany z aplikacjami środowiska Microsoft Office, takimi jak Microsoft Outlook czy Microsoft Excel. Posiada również wbudowanego klienta poczty między jego użytkownikami, intuicyjną obsługę oraz możliwość wykorzystywania skrótów klawiaturowych.

Aplikacja umożliwia pracę z poziomu jednego ekranu, śledzenie wszystkich elementów marketingowych kampanii sprzedażowych, zarządzanie zadaniami powiązanymi z szansami sprzedażowymi, zarządzanie informacjami o kontaktach oraz podstawowymi danymi o konkurencji. Umożliwia śledzenie ofert przypisanych do potencjalnych nabywców (prospektów) lub klientów, przypisywanie firmom danych na temat: terytorium, branży, liczby pracowników i poziomu obrotów, powiązanie kontaktów sprzedażowych z klientami i potencjalnymi nabywcami, prowadzenie procesu sprzedażowego od momentu pierwszego kontaktu przez oferty do zamówienia, konwertowanie prospektów na klientów (wraz z przeniesieniem wszystkich wprowadzonych danych). System daje możliwość przypisania opiekunów do poszczególnych prospektów/klientów oraz informacji powiązanych (kontakty sprzedażowe, zdarzenia, kampanie). Pozwala zarządzać zespołem sprzedażowym, śledzić komunikację z klientami, tworzyć prognozy sprzedaży, tworzyć i wysyłać mailingi oraz pracować w dwóch trybach widoku.