Infor CloudSuite Service (Planowanie Obsługi Serwisowej)

Jest to dodatkowa funkcjonalność systemu Infor CloudSuite Industrial (SyteLine), która służy do planowania obsługi serwisowej. Zapewnia łatwy dostęp do szczegółowych danych i upraszcza proces tworzenia zleceń serwisowych. Narzędzie umożliwia śledzenie i zarządzanie zleceniami serwisowymi w celu ich szybszej realizacji a także pozwala na wgląd w harmonogram pracy każdego pracownika serwisowego.

Aplikacja pozwala na idealne harmonogramowanie utrzymania ruchu wewnętrznych środków trwałych. Ogranicza możliwości wystąpienia nieoczekiwanych przestojów oraz skuteczne zarządza umowami serwisowymi. Umożliwia wgląd w szczegóły kontraktów, poszczególne maszyny i historię napraw.

Dzięki tej aplikacji, przyspieszycie Państwo proces podejmowania decyzji i stworzycie szansę na zwiększenie sprzedaży usług bądź rozszerzenie zakresu umów serwisowych. Będziecie skutecznie zarządzać zwrotami produktów do naprawy, remontu czy wysyłki do podwykonawcy. Otrzymacie dostęp do historii obsługi serwisowej, do kompletnych danych historycznych uwzględniających profil klienta, opis naprawianej jednostki (maszyny), status kontraktu oraz historię obsługi serwisowej. Uzyskacie Państwo możliwość prostej analizy danych w modelu „od ogółu do szczegółu” uwzględniającej rzeczywiste dane, pełen wgląd w ich strukturę oraz dokładne śledzenie wszystkich procesów. Dodatkowo otrzymacie możliwość generowania raportów dostarczających do działu konstrukcyjnego dokładnej informacji niezbędnej do uwzględnienia i adoptowania zmian produktów lub ich części.